El Ministeri tancarà la circumval·lació d’Alcoi en perdre un plet per uns bancals

En un gir dels esdeveniments que ningú va veure vindre, el Ministeri de Foment ha anunciat hui que l’antiga i estimada Nacional 340 recuperarà la seua esplendor dins de la ciutat d’Alcoi. La raó? Un «heroi» inesperat ha emergit de les files dels plets i les disputes territorials.

Després de dècades d’incertesa sobre per què la vetusta fita de la N-340 encara s’erigix com un supervivent en l’avinguda de Juan Gil Albert, hui ens arriba la resposta: Manolet, l’intrèpid llaurador de la partida de la Rambla Alta, ha guanyat un judici que ha portat fins a les estrades judicials de La Haia.

Resulta que els bancals d’oliveres i ametlers de Manolet van ser les vertaderes víctimes de les obres de la circumval·lació d’Alcoi per a fer l’A-7. Este agricultor valent i perspicaç no es va quedar de braços plegats i va portar el seu cas fins a les més altes instàncies internacionals, i ha guanyat!

El Ministeri de Foment, ara en plena retirada estratègica, s’ha compromés a restaurar els camps de cultiu afectats per les eixelebrades obres de la circumval·lació. Això significa una sola cosa: la gloriosa N-340 tornarà a ser l’artèria principal per a vehicles de llarg recorregut, tancant la circumval·lació i retornant als alcoians l’alegria de veure camions intercontinentals travessant el cor de la ciutat.

Així que, a partir de hui, saludem a Manolet, l’heroi agrícola que amb una aixada i un grapat d’ametles, ha canviat el rumb de la història viària d’Alcoi. Bravo, Manolet, brau!

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.