El Nou Bàsquet Alcoi ha tancat un cap de setmana de màxima exigència en les competicions nacionals amb un balanç agredolç. Tot i que tant el conjunt masculí com el femení van plantar cara als seus rivals i van mostrar trams de gran nivell de joc, cap dels dos va poder tornar amb la victòria dels seus respectius desplaçaments a Alzira i Alacant.
El sènior masculí cedeix en el tram final a Alzira
L’equip dirigit per Pau Agulló va caure en la pista del NB Alzira per un marcador de 82-71. Va ser un duel marcat per la igualtat fins ben entrat l’últim quart. Els alcoians van exhibir una gran actitud defensiva que els va permetre mantenir el partit obert fins al descans. No obstant això, els desajustos en la rereguarda en els minuts decisius i l’acumulació de faltes personals van inclinar la balança a favor dels locals.
Malgrat la derrota, el cos tècnic ha volgut posar en valor la unitat i la intensitat mostrada pel grup, que ja té la mirada posada en el complicat repte d’aquest diumenge.
El femení mostra la seua millor cara abans de caure a Alacant
Per la seua banda, les xiques de Lirios Rovira van visitar la pista del C.B. San Blas, on van acabar cedint per 74-56. El resultat, però, no reflecteix la competitivitat mostrada per les alcoianes, que van arribar a dominar el primer quart (16-21) amb un joc ofensiu molt fluït.
A falta de només tres minuts per al final, el marcador reflectia un ajustat desavantatge de set punts, però el desgast físic, les baixes i el càstig de les personals van acabar pesant massa en el tram final del matx.
Pròxims compromisos al Francisco Laporta
El bàsquet torna a Alcoi aquest diumenge amb una doble cita d’alt voltatge:
-
Sènior Femení: Rep al C.B. Lumbreras (diumenge, 18:00 h).
-
Sènior Masculí: Duel contra el líder invicte, el CB Ifach Calpe (diumenge, 20:00 h).




