Torna ‘A les fosques’ per commemorar el Dia Internacional de la Dona

Donada la situació provocada per la pandèmia l’activitat es realitzarà entre els dies 5 i 8 de març de manera individual. Les dones que vulguen participar ho podran fer caminant, corrent o en bici amb trajectes d’aproximadament una hora de duració i d’entre 4 i 10 km.
La jornada consisteix a fer una sèrie d’eixides durant els dies 5 al 8 de març de manera individual i NO COMPETITIVA que poden realitzar-se caminant, en bici o corrent.
Les participants hauran d’arreplegar el kit a la recepció del Complex Esportiu Municipal Eduardo Latorre i una vegada finalitzada la seua participació penjaran a la tanca ubicada a la porta del Complex un mocador com a testimoni i certificació de la seua participació en l’activitat
Els kits per a poder participar es podran arreplegar a partir del dimecres 3 de març de manera GRATUÏTA a la recepció del Complex Esportiu Municipal Eduardo Latorre. Aquesta acció està indicada per a dones a partir de 16 anys.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.