Arranca la huitena edició de la Ruta de Contacontes de la Mancomunitat de l’Alcoià i el Comtat

La Mancomunitat de l’Alcoià i El Comtat presenta la huitena edició de la Ruta de Contacontes, que portarà la màgia de les rondalles i llegendes als pobles de les comarques amb la col·laboració de la Coordinadora pel Valencià. La programació començarà el 4 de juliol a Millena i finalitzarà el 9 d’octubre a Alcoi.

Es tracta d’una de les principals iniciatives de l’entitat, ja consolidada, que suposa una alternativa d’oci estival per a les famílies i dinamitza la programació cultural dels municipis. Els espectacles de narració oral són d’assistència lliure i gratuïta i permeten descobrir les històries tradicionals de la mà d’artistes com Eva Andújar, Almudena Francés, Lorena Comín, Carles Llinares, Jordi Carbonell, Sílvia Colomer, Lluís Abad i el Gran Jordiet.

Les actuacions es duran a terme als 14 municipis que integren la Mancomunitat –Agres, Alcoi, Alcoleja, Alfafara, l’Alqueria d’Asnar, Banyeres de Mariola, Benasau, Beniarrés, Benimarfull, Cocentaina, Gorga, Millena, Muro i Penàguila–.

 

 

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.