Alcoi com a cas d’èxit de turisme accessible

Alcoi va participar com a exemple de cas d’èxit en la jornada organitzada per Ilunion, conjunt empresarial del grup social ONCE sobre els reptes de l’acta europea d’Accessibilitat per al Turisme. La jornada va comptar amb la col·laboració de l’Institut Valencià de Tecnologies Turístiques Invattur, Templa Consulting a més de Visit València, ciutat amfitriona de l’esdeveniment.

En el marc de la jornada es van donar a conéixer les bones pràctiques desenvolupades a través de l’àrea de turisme d’Alcoi en concepte d’aplicació de l’accessibilitat universal en projectes relacionats amb el reconeixement del patrimoni, així com la interpretació dels recursos turístics de destí entre altres.

Visit València i Alcoi van ser l’eix central de la taula dedicada a les bones pràctiques d’accessibilitat en turisme.

La jornada, basada en l’accessibilitat tecnològica i les exigències de l’acta europea d’accessibilitat per al sector turístic va tindre lloc en l’edifici Ves-los e Vents de València el passat 12 de desembre.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.