El Consell aprova el conveni entre l’Institut Valencià de Cultura i l’Ajuntament d’Alcoi per a organitzar la Mostra de Teatre

El Consell ha aprovat un conveni entre l’Institut Valencià de Cultura (IVC) i l’Ajuntament d’Alcoi per a donar suport a l’organització de la 33a edició de la Mostra de Teatre d’Alcoi, que tindrà lloc del 21 al 25 d’octubre de 2024.

Mitjançant este acord, l’Institut Valencià de Cultura aportarà 155.000 euros. Per la seua part, l’Ajuntament d’Alcoi es compromet a dur a terme el programa d’activitats programades, a justificar adequadament els gastos subvencionables i a incorporar la marca o el logotip de l’IVC com a patrocinador de les activitats.

L’Ajuntament d’Alcoi organitza la Mostra de Teatre com a festival i fira d’arts escèniques, que enguany celebra la 33a edició. El festival promou productes escènics de qualitat i organitza un espai de trobada i d’intercanvi d’experiències entre artistes i professionals del sector.

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.