Un viatge cultural pel món a través de 300 pesebres exposats al Casal de Nadal d’Alcoi

El Casal de Nadal ha ampliat la seua oferta cultural en albergar una col·lecció de pesebres gràcies a la generosa donació de Juan Gisbert i la seua esposa Concha Gisbert. Aquests més de 300 naixements van ser adquirits en els seus viatges pel món.

La col·lecció reuneix peces artístiques excepcionals de diversos països, representant la diversitat de tradicions que envolten la celebració de Nadal a tot el món. Cada obra destaca pels seus detalls únics, que transmeten el simbolisme i la història del seu lloc d’origen, aportant un significatiu valor cultural al Casal de Nadal i a la nostra ciutat.
La donació suposa una valuosa aportació al patrimoni cultural de la ciutat, reforçant el paper del Casal de Nadal com a espai de referència per a la conservació i difusió de les tradicions nadalenques.

L’exposició dels pesebres ja es pot visitar, oferint una experiència única per a gaudir en família i promoure el coneixement i la valoració d’aquesta tradició universal.

“Des de l’Ajuntament d’Alcoi s’agraeix profundament al senyor Juan Gisbert la seua generositat, que permetrà a veïns i visitants descobrir i gaudir d’aquesta singular col·lecció”, ha destacat el regidor de Patrimoni Cultural, Ignacio Trelis.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.