El PP denuncia la falta de solució per a la connexió del carril bici als ponts

Més de dos anys després de la posada en marxa del carril bici que connecta la zona de Cervantes amb l’avinguda València, el Partit Popular d’Alcoi ha tornat a denunciar la falta de solució per a la connexió d’aquest recorregut amb els ponts que el travessen, especialment el de la Petxina. Segons la formació, l’absència d’una alternativa segura està generant problemes de convivència i situacions de risc per als vianants.

Els populars critiquen que molts usuaris de patinets elèctrics no compleixen la normativa i travessen el pont de la Petxina sense baixar del vehicle, fet que posa en perill la seguretat de les persones que circulen a peu. Aquest problema, asseguren, s’arrossega des de fa més de dos anys sense que el govern local haja oferit una resposta clara.

«Portem més de dos anys denunciant els problemes del carril bici i exigint al govern municipal que actue amb serietat i presente una alternativa real i viable per a la connexió d’estos trams crítics», han apuntat des del PP. També recorden que les obres per solucionar el pas pels ponts estaven previstes per a finals de 2023 i que, posteriorment, l’alcalde Toni Francés va anunciar que es completarien al llarg de 2024. «Estem al maig de 2025 i no hi ha res», lamenten.

La regidora popular Lliris García ha sigut especialment crítica amb el tram del carril bici Albereda – Juan Gil Albert, que considera «un fracàs». Segons García, «està creant situacions de perill que no existien. Quan els patinets van en sentit contrari a la circulació han d’anar per la vorera, i la immensa majoria ni tan sols es baixen del patinet, creant situacions de risc innecessàries per als vianants».

Des del Partit Popular, insisteixen que la manca de solució per a la connexió del carril bici no sols afecta la seguretat dels vianants, sinó que també posa en dubte la planificació i la gestió de la infraestructura urbana per part de l’actual govern municipal. Per això, tornen a reclamar mesures urgents que garantisquen una integració adequada del carril bici i la seguretat per a tots els usuaris de l’espai públic.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.