Rescatat un senderista ferit al paratge del Puig d’Alcoi per l’equip de rescat dels bombers

El Grup de Rescat de Muntanya dels Bombers de la Diputació d’Alacant va intervenir este dilluns al paratge del Puig d’Alcoi per assistir un home de 66 anys que havia patit una torçada en un peu i no podia continuar la marxa.

L’operació es va dur a terme amb el suport de l’helicòpter del Consorci Provincial, des del qual els efectius van descendir amb grua fins a la zona on es trobava el ferit. Després de ser immobilitzat i evacuat amb seguretat, el senderista va ser traslladat fins a la helisuperfície d’Alcoi, on va ser posat a disposició dels serveis sanitaris per a la seua atenció mèdica.

La intervenció es va desenvolupar amb rapidesa i sense incidències, en una zona de difícil accés, demostrant una vegada més la eficàcia i professionalitat dels equips de rescat del Consorci Provincial de Bombers.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.