Alcoi organitza el «Campus Multiesportiu» del CDM Eduardo Latorre

L’Ajuntament d’Alcoi, mitjançant el CDM Eduardo Latorre, ha tingut a bé organitzar un campus multiesportiu que tindrà lloc entre el 25 de juny i el 27 de juliol a les instal·lacions del mateix centre. Podran participar en ell xiquetes i xiquetes d’edats compreses entre els 4 i els 12 anys amb la possibilitat de ser matriculats per a terminis d’entre una i cinc setmanes. La preinscripció es podrà formalitzar a partir del dia 7 maig a les oficines del CDM Eduardo Latorre.

La directora del Centre, Nuria Trenzano, afirma que les activitats tindran un caràcter iniciàtic, i que els joves dedicaran el 85% del temps cada jornada a participar en sessions que inclouen la pràctica de judo, d’esports de raqueta, d’activitats aquàtiques, així com de tallers o jocs tradicionals.

Aquest campus, destaca el regidor Alberto Belda, «segueix l’estratègia marcada pel Centre d’Esport, amb la qual es vol afavorir el desenvolupament psicomotor entre els més joves mitjançant la pràctica multiesportiva».

Poliesportiu Eduardo Latorre

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.