Fins el dia 16, l’Àgora acull una exposició de dibuixos realitzats per l’alumnat dels centres educatius alcoians per reivindicar els drets dels consumidors. Està organitzada per l’OMIC amb motiu del 15 de març, Dia Mundial dels Drets de les Persones Consumidores, i com explica el vicealcalde i regidor, Àlex Cerradelo, la iniciativa té com a objectiu “sensibilitzar la ciutadania sobre la importància d’un consum responsable, informat i sostenible”.
A més, fins al 10 de març les persones visitants podran participar en una votació popular presencial en l’Àgora per tal de triar les tres propostes guanyadores entre els treballs exposats. El lliurament dels premis tindrà lloc el 16 de març a les 18.00 hores en l’Àgora, en un acte obert al públic que servirà de cloenda de la programació.
Cerradelo ha destacat que “amb aquesta activitat volem apropar els drets de les persones consumidores a tota la població, i de manera especial als centres educatius”. Així mateix, ha afegit que “la implicació ciutadana a través de la votació popular reforça el compromís col·lectiu amb un consum més responsable i conscient”.






