El Cercle Industrial d’Alcoi acollirà el pròxim dimarts 15 de setembre, a les 19.30 hores, una nova ponència emmarcada en el 5é Cicle de Conferències «Alcoi mirant al futur». L’acte, que tindrà lloc al Saló Rotonda de l’entitat amb accés lliure i obert per a tot el públic, portarà per títol «Ayuda Domiciliaria dando ejemplo» i estarà protagonitzat pel ponent Daniel Ibiza Sánchez, fundador i conseller delegat d’Aiudo, plataforma especialitzada en la gestió de cuidadors a domicili.
Ibiza compta amb una àmplia trajectòria en l’àmbit de la intervenció social i l’emprenedoria: ha exercit com a treballador social en entitats com ALCER Alacant i Parkinson Alacant, és mentor d’emprenedoria social en el programa Lean CT de la Universitat d’Alacant, membre de Luhu People&Tech i autor de la novel·la La práctica del caos. La sessió estarà coordinada i moderada per Rafael Valls Buitrago. A més, l’alumnat del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) que assistisca a les conferències del cicle podrà convalidar la seua participació per crèdits acadèmics en funció de les hores lectives.
La convocatòria està organitzada conjuntament pel Círculo Industrial de Alcoy, la Universitat Politècnica de València (Campus d’Alcoi), Caixa Popular, la Cambra de Comerç d’Alcoi i Alcoi Industrial, i compta amb la col·laboració del periòdic El Nostre Ciutat i Radio Alcoy – Cadena SER.






