Lorena Zamorano encapçalarà la candidatura del PSPV-PSOE a l’Alcaldia d’Alcoi en les pròximes eleccions municipals de 2027. La Comissió Nacional d’Ètica de la formació socialista ha fet pública la seua proclamació oficial en haver conclòs el termini fixat per a registrar precandidatures en el marc del procés de primàries per a poblacions de més de 20.000 habitants.
La proposta de Zamorano ha sigut l’única formulada dins del calendari establit i ajustada als requisits del reglament intern, circumstància per la qual ha esdevingut automàticament la candidata del partit sense necessitat de celebrar votacions entre la militància. Seguint els tràmits orgànics del PSPV-PSOE, aquesta resolució es remetrà a la Comissió de Llistes corresponent per a la seua preceptiva ratificació definitiva. Amb este nomenament, els socialistes alcoians enceten una nova etapa política enfocada cap a la cita electoral de 2027 amb l’objectiu de mantindre la gestió municipal i desplegar el seu projecte per als barris i el conjunt de la ciutadania.
Després de fer-se oficial la seua designació, Lorena Zamorano ha agraït la confiança dipositada en la seua figura i ha expressat la seua voluntat de construir una alternativa participativa i oberta al veïnat: «Assumisc aquesta responsabilitat amb molta il·lusió i amb moltes ganes de treballar per Alcoi. Tenim per davant un repte important i vaig a fer-ho amb un equip unit, escoltant la gent i estant al costat de cada barri i de cada persona. Alcoi té molt de futur i nosaltres volem continuar treballant perquè la nostra ciutat avance».





