La Policia Local investiga un menor per l’incendi de contenidors al Mercat de Sant Mateu d’Alcoi

La Policia Local d’Alcoi manté obertes les perquisicions policials per a esclarir l’incendi de diversos contenidors de residus situats al costat del Mercat de Sant Mateu, un succés registrat el passat dissabte 12 de setembre. Després de rebre l’avís a través del telèfon d’emergències 112, les patrulles policials es van personar amb celeritat al lloc dels fets per a assegurar la zona davant la intensitat de les flames, que amenaçaven el mobiliari urbà. Els efectius del cos de bombers van intervindre de manera immediata, aconseguint extingir el foc abans que poguera propagar-se a l’estructura del mercat municipal o als edificis residencials adjacents.

Una vegada controlat el sinistre i acordonat el perímetre, els agents van procedir a la revisió dels enregistraments de les càmeres de videovigilància del Mercat de Sant Mateu, una anàlisi que ha permés obtindre imatges nítides dels presumptes responsables dels fets. En constatar-se que almenys un dels joves identificats és menor d’edat, les actuacions s’han derivat a la Unitat d’Agent Tutor. La Policia Local ja ha iniciat la instrucció de diligències judicials per un presumpte delicte de danys al patrimoni públic, alhora que continua les indagacions per a localitzar la resta d’implicats en l’acte vandàlic.

De manera paral·lela a les investigacions policials, s’han activat els treballs tècnics per a restablir la normalitat al carrer. L’empresa concessionària del servei de recollida de residus, FCC, s’ha encarregat de netejar l’espai afectat i reposar els contenidors destruïts pel foc, mentre que s’ha requerit la intervenció de la companyia SICE per a avaluar i reparar els quadres elèctrics calcinats, en coordinació amb Iberdrola si fóra precís, per a restablir el subministrament i la il·luminació pública de la zona.

El regidor de Seguretat Ciutadana, Raül Llopis, ha reconegut la tasca coordinada dels servicis d’urgència, remarcant que «hem de valorar la ràpida i eficaç intervenció de la nostra Policia Local i del cos de bombers, que van evitar danys majors en el Mercat de Sant Mateu, així com la gran utilitat de les càmeres de seguretat per a poder identificar als autors d’estos fets i buscar sempre la màxima tranquil·litat i benestar per a tota la ciutadania».

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.