Començen les obres per a dignificar el form morú

Ahir van començar les obres per condicionar el Solar existent entre els carrers Sant Joan, Barbacana, Sant Josep i Tio Caram, conegut per l’existència d’un forn d’estil morú. Està previst que les obres acaben abans que acabe l’any. El cost de les obres són 35.000 euros.

En Junta de Govern es va aprovar el projecte que inclou 19 places d’aparcament en aquesta zona, concretament en la zona més pròxima al carrer Sant Joan, aquest espai estarà asfaltat. Pel que fa a la resta del solar es condicionarà i s’adequarà com zona verda i enjardinada. Pel que respecte al forn d’estil morú, rebrà un tractament adequat i es protegirà.

Amb les noves places d’aparcament es dóna resposta a una de les demandes de la ciutadania.

Jordi Martínez, regidor d’Obres explica que «aquesta era una zona degradada de la ciutat i abans d’un mes tindrem l’adequació acabada. A més, també està prevista la ubicació de la Comissaria de la Policia Nacional, en la seua part administrativa, a la placeta les Xiques, el que suposarà per una un augment de la seguretat que ens han demandat els veïns i una major necessitat de places d’aparcament, ja que moltes persones hauran d’anar a la Policia a realitzar diverses gestions com la renovació del DNI o passaport, entre d’altres».

Plànol del projecte

1 comentario en “Començen les obres per a dignificar el form morú”

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.