VÍDEO ESQUADRA MIG | L’elegància dels Bequeteros meravella al públic

Els ‘Bequeteros’ han sigut els encarregats de posar en escena l’Esquadra del Mig de la vesprada. Ho han fet amb un disseny de El Trencat. Han estat acompanyats per la Societat Unió Artístico Musical d’Ontinyent, dirigida per Jesús Barberá Fontana, interpretant ‘Paco el Chollat’ i  ‘El President’. El cap batedor ha sigut Carlos Gallego Caballero, i el cap d’Esquadra, Amando Antolí Lucas.

En breu us oferirem el millor reportatge fotogràfic de l’Esquadra del Mig dels Berberiscos.

Esquadra del Mig

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.