L’IES Cotes Baixes recapta 2.000 euros per a la lluita i investigació contra el càncer amb la VII Carrera Solidària

L’IES Cotes Baixes d’Alcoi ha celebrat hui la VII Edició de la Cursa Solidària, que s’emmarca en les activitats incloses en les Jornades d’Activitats Formatives i Esportives. La iniciativa ha comptat amb la participació de tot l’alumnat de 1r d’ESO i amb la col·laboració de l’AMPA i el professorat del centre. L’activitat estava oberta també a tots els pares i mares d’alumnes que volgueren sumar-se.

La carrera solidària s’ha realitzat mantenint mateix itinerari que la passada edició, l’Avinguda de la Hispanitat. El circuit a recórrer partia des de la rotonda de Mercadona fins a l’altura del Parc de la Zona Nord. Els participants havien de donar diverses voltes al perímetre delimitat i per cada una de les voltes que completaren donaven un euro solidari. L’AMPA s’ha sumat al patrocini de la iniciativa aportant els euros dels pares i mares participants. Una vegada comptabilitzades totes les voltes, enguany s’ha recaptat prop de 1.000 euros. L’activitat ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament i la Policia a l’hora de tallar el tràfic i vetlar per la seguretat dels participants.

L’alumne que més voltes ha aconseguit, 24 en total, ha sigut Hamudi Hamoudi Mohamed.

A fi d’involucrar al barri i aconseguir patrocinadors, uns dies abans de la carrera, els alumnes van repartir cartells i van explicar la iniciativa entre els comerços i veïns de la zona que es van bolcar amb l’activitat, aconseguint recaptar prop d’altres 1.000 euros més en col·laboracions.

Els 2.000 euros de fons aconseguits entre patrocinis i participació en la carrera solidària enguany van destinats a la lluita i investigació contra el càncer, i seran donats a l’associació comarcal SOLC i a l’Associació Espanyola contra el Càncer, AECC , que treballen per a recolzar i acompanyar les persones malaltes i les seues famílies, i finançar projectes d’investigació que permeten un millor diagnòstic i tractament del càncer; així com, a la Fundació Unoentrecienmil, en la seua lluita contra la leucèmia infantil i que té com a compromís llançar projectes d’investigació tots els anys per a acabar amb aquesta malaltia.

Els alumnes de 1r d’ESO han estat un mes preparant-se per a la carrera durant les hores d’educació física. La responsable de la matèria, Verónica Sempere, destaca que a més de la recaptació de fons aquesta iniciativa “té com a objectiu treballar amb els alumnes valors com la solidaritat, la cooperació, el respecte, l’esforç, així com fomentar hàbits de vida saludable”.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.