Càmeres de seguretat per a les piscines municipals d’Alcoi

Les piscines municipals José Trenzano i Juan Agudo Garat (Caramanchel) ja disposen de 4 càmeres de seguretat cadascuna. Estan col·locades de manera que cobreixen tant els accessos com les taquilles. Estan en funcionament amb connexió a la Policia Local.
La inversió total de la instal·lació dels càmeres i els sistemes de seguretat és de 6.276,44 euros.
Amb aquestes càmeres es controlara els accessos i les instal·lacions amb la intenció d’evitar els actes vandàlics patits en alguna ocasió i el perill que pot suposar que persones accedisquen a aquests recintes.
Recordem que les piscines estan obertes des de divendres passat 14 de juny i tancaran les seues portes el diumenge 8 de setembre, un dia abans de l’inici del curs escolar.

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.