La Llana, han sigut la filà encarregada de treure al carrer l’anomenada Esquadra del Mig, marcant l’equador de la desfilada de l’exèrcit moro. L’esquadra especial ha estat dissenyada per Juan Climent Miró, “Juanín”, amb Jorge Pascual Bernabeu, com a Cap Batedor i Francisco Ferrando Agulló, com a Cap d’Esquadra. L’acompanyament musical ha estat a càrrec de la Societat Instructiva Musical de Alfafara i Grup de Dolçaines i Tabals «Barxell» d’Alcoi, dirigits per José Fermín Blay Pons i Juan Carlos Sempere Bomboí; interpretant la sempre especial ‘Jamalajam’, de José Ferrándiz Fernández
Us avancem el vídeo resum. En les pròximes hores a més us oferirem el més complet reportatge fotogràfic en el qual no et perdràs cap detall de l’espectacle.









