VÍDEO | La LLana sorprén amb l’esquadra del Mig del bàndol Moro

La Llana, han sigut la filà encarregada de treure al carrer l’anomenada Esquadra del Mig, marcant l’equador de la desfilada de l’exèrcit moro. L’esquadra especial ha estat dissenyada per Juan Climent Miró, “Juanín”, amb Jorge Pascual Bernabeu, com a Cap Batedor i Francisco Ferrando Agulló, com a Cap d’Esquadra. L’acompanyament musical ha estat a càrrec de la Societat Instructiva Musical de Alfafara i Grup de Dolçaines i Tabals «Barxell» d’Alcoi, dirigits per José Fermín Blay Pons i Juan Carlos Sempere Bomboí; interpretant la sempre especial ‘Jamalajam’, de José Ferrándiz Fernández

Us avancem el vídeo resum. En les pròximes hores a més us oferirem el més complet reportatge fotogràfic en el qual no et perdràs cap detall de l’espectacle.

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.