Alcoi prepara una nova edició de la seua Fira Modernista, que un any més se celebrarà del 19 al 25 de setembre. En aquest sentit han sigut diverses les presentacions que la regidora delegada de Turisme a l’Ajuntament d’Alcoi, Lorena Zamorano, ha dut a terme en els últims dies amb diferents col·lectius de la ciutat.
L’ Asociación Alcoy Modernista ha organitzat la segona edició del concurs de relats curts, fotografia i poesia modernista. Es podran consultar les bases i presentar les obres a partir de hui, 4 de juliol, en el seu web: https://alcoymodernista.com/
El lliurament de premis es farà dins de la Setmana Modernista 2022 que tindrà lloc del 19 al 25 de setembre. Tots els detalls en el vídeo.
Per un altra banda, amb la col.laboració de la Fundació Mutua Levante, s’ha presentat l’exposició baix el títol ‘Laporta Polifacètic’, que acollirà les instal·lacions de la Fundació en la Plaça de l’Ajuntament dins de la pròxima edició de la Fira Modernista.
A més a més, un any més l’Asociación Española contra el Cáncer y ACOVIFA, i la Asociación Contra la Violencia de Género y Familiar de Alcoy y Comarca, han organitzat el taller de barrets en la Setmana Modernista d’Alcoi. Exposen tots el detalls al vídeo.
El Grup Scout Brownsea Alcoi participarà també en la Setmana Modernista 2022. A banda dels jocs habituals, aquest any han preparat unes iniciatives molt interessants que expliquen en el següent vídeo.







