Amb motiu de les Trobades d’Escoles Valencianes 2023, us convidem a assistir a la presentació del llibre «BAUSSET: 101 anys compromès amb el poble». L’acte tindrà lloc el 21 de febrer de 2023, a les 19.00h, a l’Auditori Fundació Mutua Levante (Plaça d’Espanya 16), amb la presència de l’autor Miquel Puig.
Josep LLuís Bausset i Ciscar va ser farmacèutic, químic, practicant, botànic, professor de professors, escriptor i corresponsal de premsa, polític, dinamitzador cultural, amant de la lectura i de la música, aficionat a la pilota valenciana i, sobretot, defensor de la seva llengua.
Un home modest i senzill, un humanista de la tertúlia de Fuster, amic de Vicent Ventura, de Didín Puig i de Sanchis Guarner entre molts altres. Però sobretot, va ser un home del seu poble, que va treballar amb humilitat pel seus principis i la seva pàtria, un cavaller de la pilota, un home subterrani com el va definir Joan Fuster. Amb les seves tertúlies, converses i diàlegs va enamorar les persones que raonaven amb ell.
No us perdeu aquesta oportunitat de conèixer més sobre aquesta figura important de la nostra cultura i història valenciana. Esperem veure-us a la presentació del llibre!







