El proper dissabte 6 de maig, a la vesprada, la ciutat d’Alcoi acollirà el campionat autonòmic de la Comunitat Valenciana de marxa nòrdica en modalitat individual i per equips. El termini d’inscripció es va tancar el 30 d’abril amb uns 190 participants i una bona i destcada participació alcoiana, entre les millors d’Espanya.
Corredors i corredores de tota la regió participaran en el circuit situat a la part superior del Poliesportiu Municipal Francisco Laporta. En total uns 12 quilòmetres. Participen des de petits a gent de més de 70 anys, a més d’esport inclusiu amb persones invidents.









