Guanyar demana que es prenguen mesures per a evitar més accidents de trànsit al túnel del Salt

Són nombrosos els accidents de trànsit que se succeeixen de forma reiterada en el tram de carretera comprés entre el túnel del Salt i la Protectora d’Animals. «L’escassa visibilitat de la corba que hi ha a l’eixida del túnel en direcció a Alcoi i la velocitat amb què circulen els vehicles, que solen sobrepassar el límit de velocitat tot i estar ben senyalitzat converteixen eixe tram en un perfecte escenari d’accidents de trànsit» assenyala la regidora de Guanyar Alcoi, Mari Carmen Paredes. «S’ha convertit en un perill de seguretat viària que preocupa especialment, entre altres, als veïns del Baradello i el Sargento, i a molts ciutadans i ciutadanes que es desplacen als seus llocs de treball a altres poblacions fent eixe trajecte diàriament.» continua Paredes.

Des de la plataforma ciutadana, Guanyar Alcoi, demanen a l’Ajuntament que sol·licite a la Diputació d’Alacant mesures de seguretat viària per a evitar que es continuen sumant nous accidents. Paredes puntualitza que «col·locar dispositius per a reduir la velocitat dels vehicles que circulen ajudaria a la reducció d’accidents concentrats i a la conscienciació del risc».

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.