Durant el mes d’abril, Alcoi reviveix l’atmosfera medieval amb les seues tradicionals festes de Moros i Cristians. Però des del Museu Bombers Mariano Benlliure (MuBoma), també volem submergir els nostres visitants en aquesta època tan especial amb dues jornades de portes obertes molt especials: ‘Abril Medieval’.
El diumenge 14 d’abril, tindràs l’oportunitat de descobrir com els bombers medievals apagaven el foc i participar en un taller didàctic perquè els més menuts puguen recrear eines utilitzades en aquells temps.
D’altra banda, el diumenge 28 d’abril, podràs conèixer com el foc s’utilitzava per crear obres d’art en ceràmica, els famosos «socarrats». Durant aquest dia, realitzarem un taller infantil per reproduir (amb altres tècniques) aquests originals quadrets.
Ambdues activitats de manualitats estan recomanades per a xiquets a partir de 5 anys, perquè puguen gaudir plenament de l’experiència i participar en els tallers sense dificultat.
A més, durant tot el mes d’abril, podràs visitar el museu amb les nostres visites guiades els dissabtes 6, 13 i 27, amb la tarifa ordinària del museu. Les visites seran a les 12h.
Comentarios recientes