Elecció del Sant Jordiet i dates per a les Festes 2025 a l’Assemblea General Ordinària de hui

Finalitzat el termini de presentació de candidatures, s’informa que s’han presentat 8 candidats per a l’elecció del Sant Jordiet. Les candidatures són les següents:

2 de la Filà Berberiscos
1 de la Filà Llana
1 de la Filà Domingo Miques
1 de la Filà Verds
1 de la Filà Vascos
1 de la Filà Navarros
1 de la Filà Alcodianos
L’elecció del Sant Jordiet es durà a terme durant l’Assemblea General Ordinària que tindrà lloc al Teatre Principal el dijous 30 de maig de 2024. La primera convocatòria serà a les 19.45 hores i la segona a les 20.15 hores.

Assemblea General Ordinària al Teatre Principal
A més de l’elecció del Sant Jordiet, durant l’assemblea es tractaran altres temes importants com l’acord de celebració de la Festa 2025, la designació de les Filaes de Càrrec i la Crònica de la Festa 2024.

Seguiment per Streaming
Per a aquells que no puguen assistir presencialment, l’elecció del Sant Jordiet i els altres acords de l’assemblea es podran seguir per streaming aci. Aquesta mesura permetrà que tots els interessats puguen estar al corrent dels esdeveniments en temps real.

Aquestes eleccions i acords són moments claus per a la ciutat, ja que marquen l’inici dels preparatius per a les festes del proper any, assegurant la continuïtat i l’esperit de les tradicions locals.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.