Compromís denuncia que Conselleria “torna a oblidar-se” de l’àrea de salut d’Alcoi

El regidor de Salut Pública, Carles Sansalvador, denuncia que la Conselleria de Sanitat ha declarat el departament de Dénia i l’hospital d’Ontinyent com a de difícil cobertura, però no ho ha fet amb l’àrea de Salut d’Alcoi.

Segons denuncia Compromís Alcoi, la Conselleria de Sanitat ha declarat el departament de Dénia i l’hospital d’Ontinyent com a de difícil cobertura, però “novament han deixat fora d’aquesta consideració a la nostra àrea de salut”. El regidor de Salut Pública d’Alcoi, Carles Sansalvador, ha qualificat aquest fet com “un nou menyspreu de la Generalitat del PP cap a la sanitat de la nostra ciutat”. De fet, la pròpia Conselleria afirma que aquesta consideració busca “garantir la qualitat, l’eficiència i l’equitat en l’atenció sanitària”, i el regidor es pregunta “això significa que al PP li dona igual la qualitat de l’atenció als alcoians i alcoianes?”.

Amb aquests canvis impulsats per Conselleria, des de Compromís opinen que “la Generalitat torna a oblidar-se de la sanitat d’Alcoi”, ja que defensen que “la nostra àrea de salut comparteix criteris tècnics i demogràfics amb la Vall d’Albaida i la Marina Alta”. De fet, ja el passat mes de gener, fa ara mig any, Compromís va presentar una proposta per considerar l’àrea de salut d’Alcoi com a zona de difícil cobertura, una mesura destinada a garantir una millor atenció sanitària a la ciutat i la comarca. Tot i això, la Conselleria va ignorar aquest acord i, com denuncia Sansalvador, “ara tornen a ignorar-nos”.

Des de Compromís defensen que “és necessari apostar per una sanitat pública de qualitat a Alcoi i la comarca”, i és per això que van impulsar aquesta proposta per, “atraure i augmentar el personal sanitari en la nostra zona”. De fet, destaquen que estaran atents durant l’estiu, ja que “el PP d’Alcoi va afirmar que els consultoris de la Zona Alta i Batoi no tancarien, i amb aquest nou menyspreu de Generalitat això està en dubte”.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.