El Col·legi Esclaves SCJ Alcoi i la Fundación Nirvel han fet entrega del donatiu solidari recaptat en la passada Milla Solidària Esclaves SCJ – Fundación Nirvel, celebrada el 19 de maig. L’esdeveniment va comptar amb la participació de 516 corredores i corredores de totes les categories.
En total, s’han recaptat 4.110 €, que s’han destinat íntegrament a l’Associació SOLC. Aquest donatiu pretén contribuir a la lluita contra el càncer, donant suport a la investigació i oferint acompanyament tant als malalts com als seus familiars.
Tant SOLC com el Col·legi Esclaves SCJ i el seu patrocinador Nirvel s’han mostrat molt orgullosos i satisfets pel donatiu aconseguit, agraint la col·laboració de tots els participants i destacant la importància d’aquestes iniciatives solidàries en la comunitat.




