VÍDEO | Els carrers d’Alcoi es vesteixen de Modernisme per celebrar una nova edició de la Fira

Després de l’emotiu Pregó que va donar inici a la Fira Modernista d’Alcoi, es va celebrar la tradicional cercavila pels carrers del centre de la ciutat. Una de les principals novetats d’aquesta edició ha estat el canvi de recorregut, que ha rebut una gran acollida tant per part dels participants com del públic assistent.

La desfilada va començar a la plaça d’Espanya, seguint per Sant Llorenç i Sant Francesc fins al carrer El Tap. Des d’allí, el recorregut va baixar per Sant Josep i va pujar pel carrer Sant Mateu fins a la plaça Ramón y Cajal, oferint una nova perspectiva de la ciutat decorada per a l’ocasió. Finalment, el cercavila va concloure baixant per Sant Nicolau fins a la plaça d’Espanya, on es van celebrar balls i un sopar popular.

La jornada va culminar amb una animada nit de revetla, que va estar amenitzada pel grup Swing 26, posant així el punt final a un dia ple d’activitats que van transportar els alcoians i visitants a l’època modernista amb gran èxit.

 

 

 

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.