Hui a les 20:00 en Telecinco, un equip format per tres dones alcoianes s’enfronta als actuals campions procedents de Múrcia. L’equip, integrat per Susa, Jose i Núria, s’ha batejat com a “Més moral”, fent honor a la popular dita “Tens més moral que l’alcoià”.
Susa és administrativa i una gran amant del teatre, on participa com a actriu amateur en grups d’Alcoi. Un dels seus somnis és assistir al concert de Cap d’Any a Viena.
Jose regenta una botiga de roba interior a la ciutat des de fa 16 anys i destaca per la seua alçada de 1,87 metres. Aquest és el tercer concurs televisiu en què participa.
Núria, funcionària administrativa, té com a gran afició presentar-se a oposicions, fins al punt d’haver estat apuntada a 23 alhora. Apassionada de l’estudi i l’aprenentatge, també gaudeix de la cuina, les manualitats i el teatre.
Les tres amigues arriben disposades a donar-ho tot. Els seus rivals, Manuel, Víctor i Lucas, coneguts com “Els huertans”, acumulen ja 128.282 euros en un total de 20 programes de Reacció en cadena. Aconseguiran les alcoianes fer-se amb la victòria?




