Història en detall: el Refugi de Cervantes rep nous panells que il·lustren els atacs aeris

L’Ajuntament d’Alcoi ha reposat part dels panells del Refugi de Cervantes. Des de la seua inauguració, fa més de 19 anys, no s’havien fet actuacions de reposició dels panells informatius. A partir d’aquesta setmana ja poden contemplar els visitants de forma més detallada l’escenari dels bombardejos mitjançant el panell que il·lustra els objectius de l’aviació italiana en la ciutat.
El Refugi de Cervantes és un dels més de 25 refugis que la població alcoiana va utilitzar per a resguardar-se dels atacs aeris durant la Guerra Civil espanyola. En aquest refugi subterrani de més de 100 metres de longitud es recrea amb imatges, vídeos i fotografies de l’època els atacs dels bombarders italians Savoia 79 sobre Alcoi.
Segons el regidor de Patrimoni Cultural, Ignacio Trelis, “el refugi de Cervantes ha suposat durant tots aquests anys un principal reclam turístic per als visitants que arriben a Alcoi i, per tant, hem de mantindre i conservar”.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.