Activitats esportives i tallers pràctics en les I Jornades Canines d’Alcoi

El pròxim 29 de març, el Poliesportiu Francisco Laporta acollirà les I Jornades Canines d’Alcoi – Educació i Esport, una iniciativa impulsada per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament d’Alcoi en col·laboració amb Nadog. Aquesta jornada, gratuïta i oberta a tota la ciutadania, oferirà activitats esportives i tallers pràctics per a millorar la relació entre les persones i els seus gossos.

L’esdeveniment comptarà amb activitats com el Canicross, que s’iniciarà a les 9h, i una excursió amb gossos i amics a les 10h. A més, hi haurà sessions de detecció olfactiva, obediència i agilitat.

D’altra banda, s’han programat tallers pràctics enfocats a temes clau per a la convivència amb animals, com ara com evitar que el gos estire de la corretja, comprendre millor el seu llenguatge i un taller especial per a gossos reactius o poregosos.

El regidor d’Esports, Alberto Belda, ha destacat la importància d’aquest esdeveniment: «Hem facilitat les instal·lacions i tots els recursos necessaris per a fer possible aquesta jornada, en la qual pretenem fomentar una convivència respectuosa amb els nostres animals de companyia i donar a conéixer les moltes possibilitats d’activitats que es poden practicar amb ells. Cada vegada hi ha més persones que practiquen esport amb els gossos, i volem conscienciar perquè aquesta relació siga positiva i beneficiosa per al benestar animal».

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.