Un professor d’un institut públic de Formació Professional d’Alcoi ha sigut detingut per la Policia Nacional acusat de furtar fins a 16 ordinadors portàtils i dues càmeres de vídeo del mateix centre on treballava. El valor total del material sostret ascendeix als 6.000 euros.
Els responsables del centre van denunciar inicialment la desaparició de set ordinadors i dues càmeres. No obstant això, les investigacions posteriors van revelar que l’autor dels fets hauria sostret, en realitat, un total de setze ordinadors.
Les indagacions policials van determinar que el robatori s’havia produït des de l’interior del centre i que el presumpte autor era un dels docents. Els agents van seguir el rastre del material sostret fins a tres establiments de compravenda d’objectes de segona mà a Gandia, on el sospitós havia venut o empenyorat diversos dispositius.
En col·laboració amb aquests comerços, la Policia Nacional ha pogut recuperar set dels ordinadors portàtils, que encara estaven disponibles per a la venda. El detingut va ser localitzat a Gandia i arrestat com a presumpte autor d’un delicte de furt.
Les diligències del cas han sigut traslladades al Jutjat d’Instrucció de guàrdia d’Alcoi, que ara es farà càrrec de la investigació judicial.







