Innovació i emprenedoria es donen cita a la Cambra d’Alcoi amb el curs per a emprenedors +IA

La Cambra de Comerç d’Alcoi ha posat en marxa el Curs per a Emprenedors +IA, una iniciativa finançada per LABORA que té com a objectiu reforçar els coneixements en gestió empresarial i proporcionar a les persones emprenedores ferramentes digitals i d’intel·ligència artificial per a transformar les seues idees en plans de negoci viables.

Des de LABORA s’ha subratllat la importància d’oferir aquest tipus de formació no sols a les persones que busquen ocupació, sinó també a aquelles que volen iniciar un projecte propi. En aquest sentit, la col·laboració amb la Cambra de Comerç resulta fonamental per a garantir un acompanyament efectiu i recursos pràctics que impulsen el talent emprenedor.

Carmen Reig, tècnica de LABORA, ha destacat que “el paper de LABORA és intentar que el talent arribe a bon port, que la gent que vol emprendre dispose de totes les ferramentes necessàries i també de les últimes tecnologies com la IA. I a través de la Cambra de Comerç i amb cursos com aquest donem suport a qui desitja posar en marxa un negoci”.

El curs, de caràcter intensiu, combina sessions grupals i acompanyament individualitzat, abordant àrees com el diagnòstic empresarial, les finances, el màrqueting digital, les competències directives i l’elaboració del pla d’empresa, tot això amb el suport de solucions tecnològiques avançades.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.