El Fòrum per la Memòria participarà en la Fira de Tots Sants amb una exposició fotogràfica de Juan José Todolí

La Fira de Tots Sants a Cocentaina és una tradició que ja compta amb 679 edicions. Una cita arrelada al poble en la qual el Fòrum per la Memòria Històrica també aporta el seu granet de sorra des de fa unes edicions enrere. En aquesta ocasió, la sala audiovisual de l’històric Palau Comtal obri les portes als visitants i veïns per a mostrar el treball del fotògraf gandienc Juan José Todolí fins al 10 de novembre.

Sota el títol ‘Mauthausen. Mort silenciosa’, Todolí argumenta que l’objectiu d’aquesta exposició “és donar a conéixer i reflexionar sobre la trajectòria compartida pels republicans espanyols i els jueus que van ser internats en el camp de concentració de Mauthausen”. Així mateix, el fotògraf afig que amb aquest treball es contribueix “a la construcció de la memòria dels esdeveniments vinculats a la deportació, rescatar de l’oblit i homenatjar les persones que la van patir”.

Amb tot, cal destacar que aquesta iniciativa compta amb el principal suport de Fira de Tots Sants, qui ha fet possible que la col·lecció d’instantànies puga estar inclosa en la programació com un esdeveniment més d’aquesta històrica cita socarrada.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.