Esperit fester i solidaritat: la Filà Andaluces visita els xiquets hospitalitzats

Esta setmana, aprofitant els dies previs a les festes de Nadal, la Filà Andaluces ha realitzat una visita solidària a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi per fer entrega d’uns obsequis destinats als xiquets i xiquetes que romandran hospitalitzats durant estes dates tan assenyalades.

A l’acte han assistit el Primer Tro de la Filà, Nando Moncho, el Capità Cristià 2025, Javi Ferrándiz, i el regidor de Festes, Jordi Martínez, qui han fet l’entrega dels regals al director de l’hospital, Alfredo Rizo.

Entre els obsequis destaquen els còmics infantils “Al-Azraq. La història mai contada”, presentats recentment amb motiu de l’Any de Capità, així com el conte editat l’any passat, “Un secret d’or”, que narra la història de la pròpia Filà. A més, s’han inclòs cartes reials i altres detalls amb la voluntat d’alegrar i fer més agradable l’estada dels menuts durant estes festes.

Amb este gest, la Filà Andaluces reafirma el seu compromís social i el desig de compartir l’esperit nadalenc amb tota la ciutadania, especialment amb aquells que més ho necessiten en estes dates.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.