Segons ha fet públic el Partit Socialista d’Alcoi, l’alcalde de la ciutat, Toni Francés, ha anunciat oficialment que no es presentarà com a candidat a les pròximes eleccions municipals de l’any 2027. En la seua compareixença, el primer edil ha manifestat la seua decisió de fer un pas al costat i ha expressat el seu total suport a Lorena Zamorano perquè encapçale la candidatura socialista a l’Alcaldia d’Alcoi.
Francés ha asseverat amb fermesa que Zamorano és, en aquests moments, la millor candidata possible per a assumir el lideratge del municipi en els pròxims comicis de 2027. Per la seua banda, la Secretaria General de la formació ha volgut agrair de manera pública i explícita a l’alcalde tots aquests anys de treball, esforç i dedicació continuada en favor de la ciutat d’Alcoi.
En rebre aquesta responsabilitat i el suport del primer edil, Lorena Zamorano ha agraït la confiança dipositada en la seua figura i ha llançat una crida directa a les files socialistes, demanant la màxima unitat al partit per a afrontar amb garanties el pròxim repte electoral.


