Guanyar Alcoi porta al Ple una moció per a recuperar el concurs del cartell de la Cavalcada de Reis

Guanyar Alcoi presentarà una moció en el ple ordinari del pròxim divendres per recuperar el concurs popular per al cartell de la Cavalcada dels Reis Mags d’Alcoi, iniciativa que el govern municipal ha decidit unilateralment eliminar i substituir per un encàrrec directe.

La Plataforma en paraules de la regidora la Sra. Paredes: “un encàrrec directe suposa una pèrdua d’un dels espais més oberts per a la participació cultural de la ciutat, estudiants, artistes i dissenyadors han estat contribuint amb la seua creativitat a una de les celebracions més emblemàtiques d’Alcoi durant anys i ara se’ls lleva eixa oportunitat”.

A més de recuperar el concurs, la moció planteja estudiar fórmules per reforçar el caràcter popular, com ara la incorporació d’un sistema de votació ciutadana entre les obres finalistes, amb una participació especial dels xiquets i xiquetes, principals protagonistes de la festa.

Guanyar Alcoi defensa que, davant els possibles reptes derivats de l’ús de la intel·ligència artificial, la resposta no ha de ser eliminar el concurs, sinó establir criteris clars i mecanismes de control que garantisquen la transparència i la qualitat del procés.

Amb aquesta proposta, la formació reafirma el seu compromís amb la participació ciutadana, la transparència i el foment de la creativitat local.

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Scroll al inicio
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.